formació subvencionada treballadors/res
Els cursos subvencionats per a treballadors/es – CET Penedès, tenen diverses influències positives en la feina. Hi han diverses raons per les quals un treballador ha de reciclar-se i estar en constant formació i actualització de les seves habilitats i coneixements. Algunes d’aquestes raons són:
- Actualitzar habilitats per avançar en la carrera, millorant la productivitat i resultats en el treball.
- Fomentar la motivació en sentir-se valorat.
- Cumplir normatives o regulacions en el treball.
- Accedir a formació gratuïta o amb descomptes significatius.
- Aprendre noves habilitats útils en el lloc de treball, ampliant els coneixements i les oportunitats de creixement.
- Connectar amb altres professionals i ampliar la xarxa de contactes.
- Aprofitar el temps fora del treball per aprendre i desenvolupar-se.
- Tenir una avantatge competitiva en el mercat laboral, millorant l’autoconfiança i autoestima.
En general, els cursos subvencionats per a treballadors/es – CET Penedès poden ser una gran oportunitat per millorar la carrera i adquirir noves habilitats sense costos addicionals.
També pot augmentar la satisfacció laboral i la motivació, el que pot tenir un impacte positiu en la productivitat i en la retenció d’empleats.
El mercat laboral és cada vegada més globalitzat i exigent. Les empreses busquen professionals amb les habilitats i coneixements més actuals i eficients per afrontar els reptes que es presenten.
Per això, un treballador hauria d’estar constantment reciclant-se i actualitzant les seves habilitats. Aixi, tindrà més oportunitats d’aconseguir un treball millor i més ben remunerat.
A més, la formació subvencionada pot ajudar a complir amb requisits legals o normatius en el treball, el que pot reduir el risc de multes o sancions.
En resum, la formació subvencionada per a treballadors pot ser una inversió valuosa tant per a la persona com per a l’empresa en la qual treballa.
-
Itinerari Graus B: SSCE0110 Docència de la formació professional per a l’ocupació.Llegeix més
Programar, impartir, tutoritzar i avaluar accions formatives del subsistema de formació professional per a l’ocupació, elaborant i utilitzant materials, mitjans i recursos didàctics, orientant sobre els itineraris formatius i…
-
Grau B: MF1446 Facilitar informació i orientació laboral i promoure la qualitat de la formació professional per a l’ocupacióLlegeix més
Aprèn a facilitar informació i orientació laboral i promoure la qualitat de la formació professional per a l’ocupació.
CURS SUBVENCIONAT / PRESENCIAL
TORNAR -
Grau B: MF1445 Avaluar el procés d’ensenyament/aprenentatge en les accions formatives per a l’ocupacióLlegeix més
Aprèn a avaluar el procés d’ensenyament/aprenentatge en les accions formatives per a l’ocupació
CURS SUBVENCIONAT / PRESENCIAL
TORNAR -
Grau B: MF1444 Impartició i tutorització d’accions formatives per a l’ocupacióLlegeix més
Aprèn a Impartir i tutoritzar accions formatives per a l’ocupació utilitzant tècniques, estratègies i recursos didàctics.
CURS SUBVENCIONAT / PRESENCIAL
TORNAR -
Grau B: MF1443 Selecció, elaboració, adaptació i utilització de materials, mitjans i recursos didàctics en formació professional per a l’ocupacióLlegeix més
Aprèn a Seleccionar, elaborar, adaptar i utilitzar materials, mitjans i recursos didàctics per al desenvolupament de continguts formatius.
CURS SUBVENCIONAT / PRESENCIAL
TORNAR INSCRIU-TE -
Grau B: MF1442 Programació didàctica d’accions formatives per a l’ocupacióLlegeix més
Aprèn a programar accions formatives per a l’ocupació adequant-les a les característiques i condicions de la formació, al perfil dels destinataris i a la realitat laboral.
CURS SUBVENCIONAT… -
Operacions amb carretons elevadors de màstil retràctil i amb càrrega en voladís, fins 10.000kg segons norma UNE 58451Llegeix més
Capacitat per a conduir i moure càrregues amb carretons elevadors de màstil retràctil i amb càrrega en voladís de fins 10.000kg amb eficàcia i seguretat, segons la norma UNE…
-
Màrqueting a cercadors SEO, SEM i analítica webLlegeix més
Aprèn a dur a terme una analítica web adequada mitjançant la utilització de les eines de màrqueting a cercadors: SEO i SEM.
CURS SUBVENCIONAT / PRESENCIAL
TORNAR -
Botiga virtual i gestió del comerç electrònicLlegeix més
Aprèn a aplicar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda a Internet.
CURS SUBVENCIONAT / PRESENCIAL
TORNAR INSCRIU-TE
